Wednesday, August 18, 2010

Hari yang dinanti-nantikan

Seperti biasa... hari rabu ja, terasa sungguh seronok. Berkhidmat bersama AT. latihan & bimbingan diteruskan. Gembira melihat orang2 yang ingin berjaya, berpusu-pusu ke Safira Club. Dengan group masing2. Ada yang bawa prospek. Bawa pasangan. Bawa impian & juga harapan. Semata-mata ingin berjaya.
Tambahan pulak malam ni CDM Kartini & CDM Kamarudin hadir bersama. Membawa pesanan2 & ilmu2 untuk besarkan lagi berniaga. Suasan yang hebat setiap Rabu di Safira CLub. Semua ternanti-nanti hari Rabu. SMS peringatan bertalu-talu di hantar. Itulah rutin harian setiap kali Rabu menjelma. Siapa datang awal dapat parking dekat dengan kelas. Itu seronoknya datang awal. Dapat jumpa leader2 yang selalunya datang awal. Apa lagi!!! rebutlah peluang. Bertanya tips... tanya jangan tak tanya. Ilmu tak pernah & tak boleh habis. Pengalaman leader2 perlu di ambil sebagai pedoman untuk kita ke hadapan. Jadi CDM, fight tabung kereta, melancong percuma setiap destinasi, ilmu jaga group,network & macam2 lagi. Yang penting ilmu komunikasi.
War2kan pada semua. Ramai2 kita meriah kan Safira Club malam ni...

1 comment:

KAMARUDDIN BIN MAMAT said...

semua orang menanti-nanti kelas. suasana kelas membuatkan prospek teruja nak join. orang lama semangat jadi lebih kental lagi. ayuh kita sama pindah ke lopak yang lebih selesa. tinggalkan lopak lama tu yang berselut.