Thursday, August 19, 2010

SAFIRA CLUB - 18/8/2010


menyanyikan 2 lagu semangat... bila ada semangat baru sedap nak berniaga


CDM Sharina pun ada... hebat orangnya. berjaya pada usia yang muda. RM50k sebulan dah pernah rasa.


CDM Wan Mahadzi @ Jet Lee. Penuh bersemangat memberikan ice breaking. Tak kedekut ilmu, berkongsi dengan siapa saja. Sejarah hidup dahulu memang susah. Zaman susah dah tinggal kenangan. Sangat-sangat berjaya bersama Taipan 181. Kami hanya kenal semasa seminar Taipan di Port Dickson tahun 2008. sekarang telah menjadi sahabat baik di Pentas AT 181. Terima kasih sahabat.


CDM Kartini tekun mendengar. Tak pernah jemu. dah 10tahun dalam bisnes ni. Kita yang baru2 ni tak boleh jemu ya. Nanti duit pun jemu nak datang kat kita. CDM Kartini & CDM Kamarudin lah yang banyak berjasa pada kami di Penang. Dari tak kenal dah jadi rapat. Sentiasa bagi ilmu & semangat. Strategi gerak kerja. Alhamdulillah dipertemukan dengan Leader hebat. Walaupun beliau seorang jutawan. tapi sifat rendah dirinya memang aku puji. Bak resmi padi. makin berisi makin tunduk. Terima kasih cdm ku.... jasa kalian takkan kami lupakan. teruslah membimbing kami selama-lamanya.


CDM Mohd Razali memberikan motivasi & berita2 terkini. 1tahun lebih, setiap minggu datang ke Safira Club dari Perlis. Pengorbanan beliau sangat hebat. Untuk menjayakan seramai mungkin yang hendak dijayakan. Itulah leader hebat.


Pasanganku. DDM Ayu. walaupun berbadan dua. Letih & penat hilang bila bertemu rakan kongsi. Itu janji kami pada yang join AT 181. kepentingan diri diketepikan. Kejayaan rakan kongsi diutamakan. Thanks AYu, sokongan & jasa mu takkan dilupakan. Susah senang kita bersama-sama. ( Butang baju aku mana Pah) gurau ja ya.


CDM Wan memberi semangat pada rakan kongsi.


CDM Sharina sedang demo. Terpegun prospek yang tengok income beliau. Tak tahan tak tahan.


Pasangan hebat. Peluang macam ni jangan dilepaskan. Ambillah petua & nasihat. Nak berjaya kena buat betul2. tak boleh main-main. kami dulu pun macam anda jugak. Bermula 2 orang ja. Income dulu pun biasa-biasa. Tapi sebab terus buat & terus buat. Hasilnya .. AT 181.. pendapatan.. Alhamdulillah. 6angka setiap bulan. Impian kita adalah bos kita. Jayakan impian masing-masing. Sabar & tekun kunci kejayaan.
Di antara pesanan-pesanan cdm hebat.

video
Panasnya suasana di Safira Club... Rancak-Rancak.. bila dah ada semangat baru seronok berniaga. Aura dalaman aktif.. Minda pun positif.

No comments: