Saturday, August 28, 2010

Jumaat 17 Ramadhan

Tuan rumah AT di Jawi, orang yang dah berada dalam zon selesa, kereta Mercedes dah pun dimiliki. Berjawatan tinggi dalam pekerjaan beliau. Menggunakan platform AT untuk menjayakan sesiapa sahaja. Kemewahan beliau sebelum ini hanya untuk diri & keluarganya saja. Untuk berkongsi dengan orang lain tak mungkin. Rezki beliau berjawatan tinggi. Tapi dengan AT beliau nampak, perjuangannya untuk melahirkan lebih ramai orang yang berjaya. Merubah kehidupan masing2. Itulah hebatnya Tuan Safian.
CDM Abg Ali, selaku pengerusi majlis & membentangkan marketing plan. Begitu bersemangat & bertenanga. Datang dari Perlis untuk menjayakan rakan kongsi & warga Taipan. Rabu di Safira Club Penang, Jumaat di Jawi, Usia 53 tahun. Gerak kerja mengalahkan orang muda. Tiada alasan untuk berjaya.  Atas kemahuan & keinginan diri sendiri.
DSM Tn HJ M.Nor, pun  telah berjaya dalam hidup sebelum menyertai AT. Berpencen dengan jawatan Pengurus Besar di Badan Berkanun Negeri Perlis. Rumah mewah, kereta mewah, duit pun dah banyak. Setiap minggu turun ke Safira & Jawi dengan semangat juang yang sangat tinggi. Banyak ilmu yang kita boleh peroleh dari beliau. Juga menggunakan AT sebagai satu platform untuk menjayakan seramai mungkin usahawan2 yang ingin berjaya. Beliau yang sudah berada dalam zon selesa masih lagi mencari peluang & merebut peluan & juga berkongsi peluang. KITA??????
Sharing dari DSM Syukri, anak kelahiran Perlis yang dulunya bertugas sebagai seorang anggota polis. Telah pun meletakkan jawatan dalam PDRM. Sekarang sepenuh masa dengan AT. Menceritakan pengalaman beliau bersama AT. Telah pun memandu Honda Accor pada usia 22 tahun. Orang muda tapi berwawasan tinggi. Jarang jumpa orang muda macam ni., Beliau dipertemukan peluang ini oleh DSM Sudarman (Baling). Dan dilatih & dibimbing oleh insan hebat, DDM ZANA & DSM Chek dari Baling. Lihatlah seorang surirumah telah pun melahirkan kejayaan rakan kongsi nya. Memang hebat DDM Zana, DSM Chek & DSM SYukri. Tak lupa juga pada SM Wawa, yang banyak memberi support kepada Syukri. Hebat,.. semua hebat2 belaka.
Aku bersama 2 orang anak tersayang. Abang (Arfan) dah tidor. kepenatan berpuasa hari ini. Baru berusia 7tahun. Arzan(adik) tersangat aktif. tekun melihat presentation dari Tn Hj Md Nor. Inilah waris kami. Peneraju AT pada zaman mereka nanti. Untung sebab pangkat CDM boleh diwariskan pada mereka. Tak lupa juga pada pasangan aku yang sedang mengandungkan anak ketiga. Sentiasa hadir program2 AT walaupun kepenatan. Itulah janji kami pada AT. Berjaya & menjayakan.

Ramai juga yang hadir ke kelas AT. rakan2 kongsi baru pun bersemangat. tahniah pada Saiful yang baru join. Datang bersama isteri & anak. Bersama AT pasti segala impian akan jadi kenyataan, mimpi menjadi realiti. Berjumpa di puncak kejayaan!!!

No comments: