Saturday, August 28, 2010

Berniaga BESAR!!!

Siapa yang tak nak income besar!!! group besar!!! kereta besar!!! rumah besar!!!! semua nak!!!! 
Untuk dapat semua tu memang tak mustahil. Sebab dalam AT dah ramai yang dapat apa yang diimpikan. Jadi untuk kita pun capai impian kita, kita perlu meniru gerak kerja orang yang dah berjaya. Tirulah 100%. tak dapat sampai 100% pun, 90% pun dah hebat.
Apa yang perlu ditiru??? Gerak kerja, diantaranya selalu ditekankan dalam AT.

  1. HADIR BOP(BUSINESS OPPORTUNITY PRESENTATION) MINGGUAN
  2. HADIR PROGRAM TAIPAN
  3. HADIR PROGRAM SYARIKAT
31HB OGOS, Program Jom Buat Duit Raya akan dilangsungkan di Mines Wellnes Resort, yang akan dibanjiri dengan ratusan manusia. Adakah kita dah buat keputusan untuk hadir sama???? 
Ramai yang dah beri nama untuk hadir. Tak sabar2 nak hadir. Nak bawa prospek. Nak bawa group, Nak bawa rakan kongsi baru. SEBAB????  nak tambah ilmu, nak tambah momentum, nak tambah semangat???

Bagaimana dengan anda???? Dah buat keputusan atau belum??? masih lagi teragak-agak nak hadir atau tidak. Alasan macam2 boleh beri untuk tidak hadir. Semua alasan adalah benar semata-mata benar. Cuba lihat orang yang berjaya. Tiada alasan. Alasan diketepikan. Nak seribu daya, Mahu seribu cara.
Mengimbas kembali masa permulaan aku join AT. Boleh dikatakan saban minggu aku & isteri akan turun ke Mines @ TTC. Masih bekerja masa tu. Cuti pun bukan banyak. Ada ketika naik bas ke sana. Habis program terus balik ke Penang naik BAS!!! dan terus masuk kerja. Begitulah saban minggu. Mencari ilmu & semangat. Sorang2 diri. Kadang2 berteman dengan isteri. Yang selebihnya seorang diri. Pengorbanan mesti dilakukan. kerana yakin kejayaan pasti dalam genggaman. Memegang kata2 hikmah. Tiada pengorbanan maka tiadalah kejayaan!!
Ayuh semua warga Taipan & rakan2 kongsiku. Kita turun ramai2 ke Mines 31hb nie. Pakat2 naik kereta beramai2. Kumpul group, kumpul prospek. War2kan pada group anda. Mungkin ada yang tidak war2kan langsung. KENAPA YA?????
Kata nak berjaya!! kata nak ubah kehidupan. Dah janji pada diri sendiri, dah janji pada rakan kongsi??? renunglah kembali kenapa kita join AT. Suka2????? Ikut orang???? Main???? Saja????
Masih ada masa. Jom promote habis-habisan. Ejas apa yang perlu diejas. Tunaikan janji pada diri sendiri, pasangan, keluarga, rakan kongsi.
Aku pasti yang hadir pada 31hb nanti akan mendapat kepuasan dari pelbagai sudut. Yang pastinya bisnes anda akan terus bertahan, berkembang, membesar & menjadi-jadi.

No comments: