Tuesday, August 03, 2010

MONEY MONEY MONEY!!!!!

Siapa tak nak RM???? semua orang jawab nak bila di tanya. Berapa ramai yang sungguh2 untuk dapatkan apa yang kita nak????? Tahniah bagi yang hadir di Safira Club. Minda telah terbuka luas. Baru lebih faham kenapa buat tak berapa nak menjadi. Wang adalah tenaga. Tenaga tertarik kepada benda yang bertenaga. Kalau kita letih,lesu,lembik,tak sungguh2,negatif,malas,give up, tak nak kaya... Wang tidak akan datang kepada kita. Tiada tarikan pada wang untuk ciri-ciri di atas.
Wang akan datang dengan banyak,laju,melimpah-limpah pada orang yang betul-betul nak, aktif,positif,rajin,sungguh-sungguh,tak give up,tak jemu, tak mengalah, buat dengan sepenuh hati. Itulah konsep wang.
kedengaran suara peserta ' Ooooooo, patutla aku susah nak dapat prospek, patutla dah nak close tiba-tiba cancel. Patutla kawan aku kata nanti dulu, patutla .... patutla .. patutla...' Kadang-kadang kita tak sedar yang diri kita sendiri yang menyebabkan semua tu terjadi. Mungkin kita tak sungguh-sungguh masa demo. Setakat demo ja.. tapi kurang semangat. Kalau upline demo, kita buat tak reti ja. Tak tunjukkan yang kita benar-benar nak berjaya. kawan pun takut. tak berapa nak yakin. sebab kita pun kurang yakin.
Bila minda dah terbuka. Ilmu dah bertambah. Tidak ada masalah untuk terus berjaya. Buat sungguh-sungguh. Tak main-main. Rezki akan datang mencurah-curah. Amalkan ilmu yang ada. Ilmu tanpa amal tiada gunanya.
Jutaan terima kasih pada CDM Kartini & CDM Kamarudin yang membentuk Taipan bersama CDM2 hebat. Konsep berjaya & menjayakan menjadi pegangan kami. Terima kasih juga pada CDM Faridah, yang menyampaikan ilmu malam taadi. 3jam bercakap dengan penuh semangat. Penuh motivasi. Penuh dengan nasihat2 yang berguna. Untuk kita capai segala impian. I LOVE MONEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!


Ramai sungguh yang hadir. Padat. sampai tak cukup tempat.. tambah kerusi perkara biasa di Safira Club.


Warga Taipan Utara. Penang+Perlis+kedah+Perak dan ada lagi yang datang dari jauh.


CDM Faridah beri Jam tangan Roscani pada SM baru dengan pakej TT.


Jangan lepaskan peluang tangkap gambar dengan CDM Faridah. Serap energy & aura dari beliau.


Terus bincang strategi untuk pulun buat duit raya.

No comments: