Thursday, June 10, 2010

Safira Club Bersama CDM FARIDAH


CDM FARIDAH MOHD ALI.
Pakar Motivasidalam group Taipan. 1 dalam seribu. tak dapat dicari ganti. 8 tahun SETIA bersama Hai O dlm group Taipan 181. Membina Group, dari beberapa orang sampai la tak terkira.

Tahniah & terima kasih pada semua yang menjayakan kelas setiap minggu. Terima kasih CDM2 yang hadir, CDM Zulfaudzilah, CDM Mariam, CDM Abg Ali, CDM Che Mat, CDM Wan, CDM Sharina, CDM Fitri(aku ler tu)
Sesiapa yang datang setiap minggu, dia memang nampak, kehebatan Taipan. Datang lambat ja confirm tak dapat tempat duduk. silap2 tak dapat masuk. Dulu kita kena tungu orang. sekarang dah berubah. orang berpusu-pusu. semua nak duduk depan2. dah tahu, kalau lambat, rugi sangat2. nak bawa prospek masuk pun tak dapat.
Alhamdulillah.
LOYALTI, LOYALTI, LOYALTI. Itu yang ditekankan oleh Cdm Faridah. 8tahun beliau sangat2 loyal pada syarikat, pada upline, pada group. Hasilnya?? 6angka sebulan. Jangan kita jadi orang yang mudah goyah. baru kena ombak sikit. dah nak berubah kapal. Cuba fikir? kalau kapal yang baru tu tak kukuh! nak ubah lagi ker? pastu ubah lagi? dan lagi? Selagi syarikat masih ada, selagi group masih hebat. kita terus berjuang, Mantapkan lagi,
Taipan sedang menyusun strategi. Roadshow Penang akan dijalankan pada 17 Julai 2010. Saksikan limpahan kereta mewah group Taipan, kerjasama CDM2 Taipan satu Malaysia. Kami akan berkampung di Penang. Lokasi akan diberitahu dalam masa terdekat. Cepat promote. cepat2 bagi nama dan bayaran. siapa cepat dia dapat. Orang hebat kena cepat. Jangan tangguh2.

No comments: