Saturday, June 19, 2010

ROADSHOW KUANTAN 19/6/2010

Roadshow Kuantan berjalan dengan lancar. Bertolak dari penang lepas isyak hari jumaat baru ni. berhenti rehat di R&R Tapah. Dapat tanggungjawab 1 slot masa r.show. Tajuk yang aku bentangkan 'KELUARKAN SINGA DARI DIRI ANDA' Slide buat di R&R Tapah. Bukan tak prepare awal. hari jumaat tu baru tau kena present di Kuantan. Bila kita positif, kita sentiasa bersedia. sampai di R&R Gambang jam 4pagi. mata pun dh ngantuk sangat2. terus terlelap. Sedar2 ada orang ketuk cermin kereta jam 6pagi. CDM Zaifri(suami CDM Roshila) yang ketuk. kalau dia tak kejutkan, agak2nya terlajak jugak tidur tu. CDM Siti Rohani pun ada sama. Berderet kereta 181 kat situ.
Lepas bersiap terus ke Hotel Sri Malaysia Kuantan. CDM SHARIL & CDM WAN HANIM dah ada. Tuan rumah datang awal. semangat.
RAkan kongsi dari Baling,Taiping & Kuantan pun turut serta pagi tu. Jauh bukan alasan. yang dekat apatah lagi. Ramai CDM yang datang support. Hebat & indahnya Taipan. Sambutan memang hebat. yang hadir adalah orang yang nak berjaya. Cuma aku rasa ada kekurangan sedikit. sebab CDM KARTINI & CDM KAMARUDIN tidak ada bersama. Mereka ke Batam, kembangkan empayar. Kibarkan Bendera Taipan di negara jiran.
Lepas roadshow, bersama rakan2 kongsi makan di Teluk Cempedak. Balik hotel dan terus rehat. 1jam ja sempat tidur sebelum tu. kepala pun dah pening. esok tu berjumpa dengan sahabat lama. 1kolej dulu. keluar makan, sempat juga demo. tak pernah dengar detail. Insyaallah, kalau ada rezki dia dalam hai o, pasti akan turut serta.
Singgah sekejap ke rumah DSM Syed Amir di Taman Tas. kemaskini strategi, bagi semangat, kongsi ilmu, untuk mudahkan dia berjuang nanti. Orang hebat. semangat tak pernah luntur. bertahan itu yang sangat penting.
Selesai semua, gerak balik ke penang. ikut genting highlands. jimat 1jam. keluar exit tanjung malim. sampai ke penang jam 11malam. rehat........
* Gambar2 tak dapat nak ambil. ada masalah dengan kamera. dah sampai penang, kamera ok pulak*

No comments: