Friday, June 25, 2010

Hari Penganugerahan

Esok hari gemilang, hari bermakna, hari bersejarah bagi penerima anugerah DSM/DDM & juga tabung kereta. Kejayaan anda diraikan olh syarikat. Penghargaan yang sangat2 bermakna. Jadi pembakar semangat untuk ke peringkat yang lebih tinggi. Tahniah pada yang dapat anugerah esok.
Tahniah juga pada yang dapat tiket ke Switzerland / Umrah. Alhamdulillah, aku juga akan berangkat ke Switzerland & juga Umrah pada tahun ini. satu perkara yang tak pernah terlintas di akal fikiran. Terima kasih pada Taipan yang banyak berjasa, terima kasih pada syarikat yang sediakan platform. Terima kasih pada semua yang menjayakan. Pada rakan2 kongsi yang dapat.. tahniah. Pada yang tak dapat jangan putus asa. Fight ke Jakarta, fight ke Perth Australia. Semua berpeluang.
Esok pagi kena ke sekolah anak. ambil report card. lepas tu baru bertolak ke MIECC. perlu sampai awal. elak kesesakan lalulintas. parking di tempat yang strategik. Perancangan perlu dibuat. Gagal merancang, merancang kegagalan.
Kita kena penuh semangat untuk hadir Dinner esok. Jangan rasa beban untuk ke sana. Inilah kerja kita. Ini lah kitaran yang perlu kita lalui untuk berjaya.
jangan lupa beli bunga untuk rakan kongsi yang ambil anugerah. Jumpa esok di MIECC

No comments: