Thursday, June 24, 2010

Safira Club 23 Jun 2010

Bicara niaga Taipan 181 berlangsung seperti biasa. Akademi Taipan 181 terus bersinar. Memang ramai yang datang. Hari ni di Safira Biz Talk Taipan saja yang ada. Minggu lepas pun hanya Taipan yang beroperasi. Sempat bersemabang dengan staff Safira masa buat payment. Dia dah kerja lama. Katanya, sepanjang dia kerja di situ, TAIPAN 181 saja group yang bertahan. 1 tahun lebih tanpa putus. tak macam company lain. sekejap ada, sekejap tak ada. Sambutan pun makin hebat katanya. Bermula bilik kecil, sampai la ke bilik yang besar. Tambah kerusi lagi. Musim bola ker, musim cuti ker.... sambutan tetap ramai. Kereta number 181 pun makin banyak. Dulu 1 ja. sekarang dah penuh. sampai parking pun tak cukup.
Memang betul apa yang dia kata. sepanjang setiap minggu di safira, memang perasan. jiran-jiran sebelah. lepas satu, datang yang lain. pastu hilang. pastu datang yang baru. Kami tetap setia pada yang satu. Dari kaca digilap menjadi permata. Dari zero menjadi hero. dari biasa2 menjadi luar biasa.
Malam ni CDM Faridah, CDM Mohd Razali, CDM Mariam, CDM Sarjan Mat & CDM Fitri. rakan kongsi dari Langkawi pun datang. Tahniah pada Habsah & Zubir. Ramai sungguh yang hadir. Seronok tengok orang yang nak ubah kehidupan. Konsisten dengan apa yang kita buat. Buat sungguh-sungguh. Pasti dapat hasil. Kalau belum jadi, buat sampai jadi. Mesti jadi. Jangan cepat mengeluh, mengalah & tewas. Tetapkan matlamat anda.
ROADSHOW PENANG - sambutan makin menggalakkan. dah ramai yang sahkan kehadiran. Bagi yang belum, cepat-cepat sebelum tempat penuh.

No comments: