Monday, June 07, 2010

LANGKAWI 1

Alhamdulillah, dah selamat sampai ke Penang. 2hari di Langkawi. Macam2 pengalaman. Terima Kasih pada rakan kongsi di Langkawi. Zubir & Habsah, pasangan hebat. Orang yang kuat semangat. yang penting nak. Tekad & perlu fokus. Lebih 10 demo dlm masa 2 hari. Tahniah juga pada Ima, yang kembangkan group ke Langkawi. Macam ni la, bawa peluang & juga support. itu yang penting.
Bila kita positif, semua benda akan jadi mudah. jangan ada sedikit pun negatif dalam minda kita. Kami sangat2 yakin plan TT ni mesti meletup. Terus buat, jangan berhenti ya group Langkawi. Gagahlah anda sebagaimana Helang yang masyhur di sana.
Kami menginap di AB Resort. cantik tempat tu. mengadap laut. anak2 memang seronok. walaupun dalam keadaan kami yang tak sihat. Alhamdulillah, bisnes berjalan seperti biasa. demo tetap demo. Dalam masa yang sama, anak2 pun happy. mandi laut, jalan2, beli baju, coklat, minyak gamat.
Hari kedua di Langkawi hujan lebat. Laut bergelora. Macam tu la semangat pejuang2 Taipan. Sentiasa bergelora. Tidak ada alasan upline jauh tak boleh berjaya. Plan TT mudah untuk kita belajar dalam masa yang singkat. Jangan takut untuk mencuba. Demo kena jalan. tak jadi buat lagi. sampai bila? sampai jadi. bila dah jadi... pasti menjadi-jadi. follow up jangan lupa. kalau tak follow up, sia-sia ja kita demo.
Musim cuti sekolah ni, jangan kita pun cuti berdemo. Lajukan lagi, tambah gear, tambah speed, masuk enjin turbo. laju-laju. buat persediaan untuk ke Perth, Australia. bulan pertama ja kempen dah boleh dapat 1 tiket. Pasti dapat.

No comments: