Tuesday, November 30, 2010

Al-Kisah

Tersebutlah kisah manusia zaman sekarang...  yang hidup di zaman moden, zaman canggih.

Baru ni aku share peluang dengan prospek rakan kongsi. Nak dipendekkan cerita. Selepas pertemuan tersebut. Kawan dia tu tak percaya yang aku ke Switzerland. Katanya gambar tu semua diambil di studio.
Wahhhhhh....  Nak tergelak pun ada... sampai dekat 80keping gambar aku tunjukkan... agak-agaklah yer... nak cari studio kat mana tu.... siap guling2 kat salji... studio mana yang ada salji ya...
lain kali aku kena terus tunjukkan video clip kat sana....  tapi mungkin dikatanya nanti, di studio animasi pulak....
Biasalah kan... mungkin dia tak percaya ada orang melayu kita boleh sampai ke Switzerland dengan buat bisnes. Sebab aku bukannya CEO syarikat, atau ada kilang 10-20biji di Penang nie. Tapi aku yakin yang dia ada minat... sebab tu dia kata macam tu... untuk meluahkan minatnya... 
Apapun.... aku rindukan Switzerland.... Mount Titlis, Luzern, Zurich, kedai2 jamm Chapel Bridge, Boat Ride di Interlaken, Brienz, Astoria Hotel, SwissOtel.... Rhnye Falls, Lion Monument, Titisee di German...Black Forest...
Yang aku pasti studio di Malaysia tak mampu nak sediakan backdrop yang sama seperti tempat asal.

Perth, Australia.... wait for me next year...

No comments: