Friday, November 12, 2010

Safira Club 10/11/ 2010

klik di Tajuk safira club di bawah (yang berwarna merah)untuk lihat gambar di facebook saya... entah kenapa tak boleh nak upload picture.... sambutan memang hebat. makin hebat sebenarnya. t.kasih semua CDM2 yang hadir untuk jayakan BOP AT181 utara...
Safira Club 10/11/ 2010

 CDM2 hebat sedang menyanyikan lagu semangat...  CDM Faridah, CDM Dzul, CDM Mohd Razali, CDM Ali, CDM Nizam, CDM Wan Mahdzi, CDM PakSu, CDM Fitri & ramai lagi DDM,DSM,SSM,SM & orang2 baru.

 Hero2 AT181... tak pernah jemu datang kelas setiap minggu. Hebat semua ni.

 Dah penuh???  baru bermula ni... dah ada yang kena berdiri.

 Aku memberikan kata2 aluan. AT181 makin hebat berkembang. Gelombangnya makin kuat. Kerjasama CDM2 AT181 memang tak dapat dinafikan lagi. Inilah kehebatannya bila bersama AT181. Kuasa luar biasa.

 Berbaju batik, bergaya & segak. Berilmu tinggi. Itulah CDM Mohd Razali.. Kata2 yang bernas. Membuka minda setiap hadirin.

 Alhamdulillah...  ini lah suasana berniaga yang kita nak... memudahkan semua warga AT181. tak perlu fikir masalah... fikir berniaga saja... Closing Closing CLosing... suasana sudah membantu. terpulang pada diri sendiri bagaimana untuk menggunakannya sahaja.

 Pintu bilik sebelah dah terbuka... sebab bilik dah tak muat,...  bilik ni bilik yang besar... Pun dah tak muat... Macamana Nie???

 Abg Zam dari Kulim, bersama DSM AM dari penang.... tekun, fokus... itulah yang perlu ada dalam diri setiap insan.

 Sharing dari CDM ALI.... 2 sharing... pengalaman Swiss & banjir... Lepas seronok main salji, kena harungi banjir besar di Perlis... Dugaan Allah pada hambanya.. Hadapi dengan redha & sabar... Untung ada bisnes katanya... sebab barang2 yang rosak.. boleh dibeli baru. Rezeki yang lebih, boleh membantu sedara mara yang susah akibat bencana alam... Bantuan yang dihulurkan oleh pihak kerajaan.. tak mencukupi untuk menanggung kerosakan2. Sebab itu perlu ada pendapatan yang lebih..

 CDM Faridah Mohd Ali... menerangkan kelebihan produk Bio Zone Food Purifier... memang terkejut semua hadirin... makanan yang selama ini kita masak, basuh secara biasa... rupanya masih lagi terdapat bahan2 kimia... bahan2 pengawet...   Hebat sungguh CDM Faridah... serba serbi lengkap... ilmu produk & juga ilmu perniagaan.

Memang ramai... 

 CDM Dzul,,,,  pasangan kepada CDM Faridah... CDM Dzul ni ilmu nya pun tinggi... seronok kalau bersembang dengan beliau... Positif selalu...  t.kasih CDM Dzul... support kami di Safira.

 Itulah buih2 lemak setelah ayam diproses dengan Bio Zone.. baunya busuk... lemak tu la yang jadi spare tyre kat perut... yang mendatangkan pelbagai jenis penyakit..  ayam jadi segar bugar.fresh. pejal.

Full House.. Kat luar pun ramai lagi... takleh nak masuk.. penuh penuh....

Boleh berjaya dengan AT181????   Tersangatlah bolehnya.... Mana nak dapat suasana yang macam ni... Mau atau tak mau saja!!!!

No comments: