Thursday, November 25, 2010

SAFIRA CLUB 24/11/2010 - KAN DAH KATA....MELETUP LAGI!!!!!!

 Barisan2 Tenaga Pengajar AT181.. Sentiasa ramai.... sesi warmup, panaskan badan dengan 2 lagu keramat & semangat..

 CDM Kapten Jai memberikan kata aluan yang cukup bernas,padat & berilmu. Datang dari KL walaupun dalam keadaan hujan lebat. Saban minggu tak pernah jemu.

 Ramainya....  hujan lebat tidak menjadi alasan bagi para hadirin untuk hadir. Sambutan sentiasa panas..

 DDM Zanariah - Emcee hebat di Safira Club. Semangat beliau makin bertambah. 1 lagi pangkat & beliau akan menjadi CDM wanita pertama yang dijayakan di Safira Club.
Opss,,, Yakuza jadi engineer semalam. handle teknikal... seriusnya Yakuza,,, senyum sikit

 SM Cikgu Azam dari Kulim... sharing ikhlas dari beliau... Teruja dengan bimbingan dari AT181. Tak rugi katanya join AT181. Tak sangka dengan support yang luar biasa.

 SM Haiza. Baru menerima pendapatan pertama hampir rm5k. Perjuangan beliau akan diteruskan sehingga menjadi CDM..dan seterusnya menjayakan lebih ramai CDM di dalam rangkaian beliau.. Tahniah juga pada pasangan SM Haiza, Firdaus, yang memberikan sokongan padu.

 Sharing dari group DSM Melati... surirumah ja. tapi dah jadi Manager.

 CDM Abg Ali. Dari Perlis. Impian mesti tinggi katanya... ilmu jangan dilupakan... Semangat mesti ada. Bisnes mesti jadi.

Hero2 AT181.. dari kiri Wan, Abg Osman, DSM Chek, SM Cikgu Wan, SM Cikgu Azam & SM Abg Elias. Gandingan mantap hero2 ni akan menggegarkan kawasan utara... GO GO GO CDM.

Alhamdulillah... syukur pada Allah SWT yang memudahkan perjalanan AT181 di Utara. Terima Kasih pada semua yang menjayakan BOP semalam. CDM Kapten Jai, CDM Haryati, CDM Abg Ali, DDM Rizal, DDM Nurbaya, DDM Zanariah, DSM Farah(CDM Hasmidar), DSM Nini, DSM Melati, DSM Ima, DSM Din, DSM Am, DSM Chek, DSM Sukri, DSM Wan, DSM Nazlan, DSM Afiza, dan ramai lagi.
Maaf kalau ada nama yang tertinggal.

No comments: