Thursday, November 04, 2010

Safira Club 3/11/2010

Safira club dibanjiri begitu ramai semalam. walaupun di utara banjir teruk. Safira Club tetap menjadi tumpuan. makin ramai dari minggu ke minggu. Ramai yang teruja menyaksikan Video Kembara AT181 Di Bumi Switzerland. sempena kepulangan warga2 AT181 yang menikmati pelancongan percuma di Switzerland pada 23hb-29hbOct di Swiss & German.
 Kau Boleh!!!!
 Group dari Baling pun ramai yang hadir semalam.. 3 kereta.
 Penuh & sentiasa akan penuh.

 Emcee hebat... 1tahun lebih bersama AT181. DDM Zana. telah menggunakan keuntungan dari AT181 & berjaya membuka kedai makan untuk ayahnya di Bandar Baru. Tukang masak & pembuat air dibayar gaji. Jadi bos besar. Dulu kerja di kedai makan. Sekarang jadi tokey. Tapi beliau tetap fulltime bersama AT181. hebat...
 Hebat CDM C.Mat... walaupun dalam keadaan banjir teruk. tapi tetap sampai ke Safira atas tanggungjawab sebagai pemimpin AT181.
 CDM Paksu... pecah perut semua semalam... mendengar kisah lucu beliau di Swiss & German. Pengalaman yang tak dapat beliau lupakan.. dari membajak sawah bendang... tapi dapat melancong ke Beijing, menunaikan umrah & makan angin serta shopping jam tangan di Swiss.

CDM yang hadir semalam, CDM Kapten Jai,CDM Haryati, CDM Syed Huzair, CDM Paksu, CDM C.MAt, CDM Hasmidar & CDM Fitri.

No comments: