Tuesday, November 02, 2010

Swiss.... rindu la pulak

Terasa rindu pulak kat swiss.. bukan apa, pemandangan di sana tersangat cantik. Aman damai. sejuk. Tambahan pulak trip tersebut bersama warga2 AT181. Meriah terasa. Makin rapat & erat ukhwah kami semua.
Perlancongan yang disediakan bersungguh-sungguh oleh syarikat kepada kami. Kalau nak pergi sendiri mau habis lebih rm20ribu rasanya. ya la, hotel Astoria yang kami tidor 2 malam, harganya rm800 semalam, Hotel SwissOtel pula, rm2000 semalam. 2 hari jugak kami kat SwissOtel. Penerbangan lagi, Makan,transport semasa di Swiss & German. Naik Gunung Titlis pun disponsor oleh syarikat. Kena naik kereta kabel, Gondola & lif untuk ke Puncak yang tingginya 10000 kaki di atas paras Laut. Shopping lagi. Fuhhhhhh, beruntungnya kami dapat pergi PERCUMA!!! hanya duit shopping ja sendiri. Naik Boat lagi untuk meredah Tasik Interlaken. aduhai... untung sangat2.
Bulan depan aku akan mengerjakan umrah pada 16/12/2010 bersama AT181. Percuma
Bulan Jan2010 akan ke Jakarta/Bandung. Percuma
Bulan 3 akan ke Perth, Australi. Percuma
Lepas tu Insyaallah akan ke ITALY. PERCUMA.
Jom semua yang minat melancong ke luar negara. Atau yang nak merasa perlacongan VVIP ke luar negara. Atau sesiapa saja yang nak merubah kehidupan. Sila dail num ini. 0194817181.
Jangan malu... jangan tangguh2.. jangan tengok saja kejayaan orang lain. Diri anda sebenarnya berhak untuk lebih berjaya dari kami semua. Salam Taipan

No comments: