Wednesday, December 01, 2010

GEDEBOMMM!!!!!

Alhamdulillah,,, aku bersyukur pada Allah SWT..  petang semalam lokasi di Highway Jelutong..
hujan lebat... aku dalam perjalanan dari Hospital Bersalin... melawat isteriku yang makin hampir untuk melahirkan Putera yang ke 3...  dalam perjalanan petang semalam.. jalan agak sesak.. tiba2... kereta vios di hadapan aku berhenti agak mengejut... aku pun breaking power punya.... ok selamat... gedebommmm... hyundai hentam belakang... kereta aku pun terlajak kedepan... selamat jalan vios... terangkat... anak kedua aku duduk di seat depan tanpa pakai seat bealt... 4tahun umur... tak nak pakai... Alhamdulillah sekali lagi.. Allah menggerakkan tangan aku untuk menahannya dari mencium dashboard... tiada kecederaan berlaku... syukur....
5 kereta terlibat... hujan makin lebat... basah kuyup jugaklah aku nak settlekan xcident nie... BMW aku hanya bumper saja yang cedera... lainnya ok... pagi2 jap lagi nak ke workshop... settle kan kereta...
4hb aku nak bawa bmw tu ke kl.... harap2 dapat siap cepat...
Benda dah nak jadi kan.... terima dengan redha...
Dalam masa yang sama sedang menanti suprise dari baby dalam perut isteriku... bila agaknya dia nak keluar melihat dunia...  Ya Allah... engkau permudahkanlah segala urusan...

No comments: