Monday, July 12, 2010

Tsunami Taipan

5 hari lagi ke tarikh keramat. Hari yang dinanti-nantikan. Julung kalinya ROADSHOW TAIPAN diadakan di Penang. Sebelum ni dah pernah buat di Alor Setar. Penang jadi tuan rumah kali ni. Kita fokuskan untuk kawasan utara. bukan penang saja ya.
Apa penting ROADSHOW???
Inilah nadi untuk setiap warga Taipan. Lebih kenal dengan Taipan. Lebih nampak hala tuju dalam bisnes ni. Fikiran pasti terbuka lebih luas. Apa yang kita tak pernah terfikir sebelum ni. Hebatnya Taipan... penuh dengan visi & misi. Akademi Taipan. nak belajar pandai, kerja bagus... kena masuk Universiti. semua cari Universiti yang terbaik. yang hasilkan pelajar2 yang cemerlang. sampai ada tempat kerja yang nak tengok ijazah kita dari Universiti mana.... kalau yang biasa2, kadang-kadang payah nak dapat kerja. Segulung ijazah jadi kenangan... letak ja dalam almari. Bagi yang dapat kerja sesuai dengan kelulusan dia. Alhamdulillah. Semua kita nak macam tu. Tapi ramai jugak yang tak dapat kan???
Jadi bila kita berniaga.. kita pun nak yang terbaik. nak dibimbing, dibantu. nak ilmu untuk terus hebat berniaga. Nak cari kat mana??? kalau cari ilmu tanpa berguru pun bahaya jugak. leh sesat.
Ini la gunanya Akademi Taipan.
Latihan & bimbingan kita sediakan. dapat ilmu terus leh gunakan. Teori & praktikal serentak. Bila ada masalah.. rujuk akademi. datang kelas yang akademi anjurkan. Banyak kelas yang percuma. 1 malaysia ada. Yang berbayar pun tak mahal. Ilmu yang dapat tu lebih bernilai dari yang kita belajar. Nak berjaya dengan Taipan ni mudah saja. Ikut program yang taipan buat. Ikut gerak kerja yang taipan dah sedikan. Formula dah ada. Format pun dah ada. Tiru ja. Buat ja. Yang penting, bimbingan tu datang dari orang yang dah pernah lalui apa yang kita akan lalui. Ilmu yang diberi memang betul. Sebab??? dah terbukti dia berjaya. bukan seorang dua .... ramaiiiiii
Nak lebih semangat & lebih ilmu. datanglah ROADSHOW 17hb July ni. Bagi yang dah jadi warga Taipan... kalau tak hadir.. anda sangat2 rugi. Aku pasti upline2 dah promote habis-habisan... bukannya kita nak buat untung pun. rm20 ja seorang. 8-5pm. buat di hotel. kita sungguh2 ajak semua sebab kita nak semua berjaya... Jadi pilihan di tangan kita sendiri... duduk di rumah pun masa habis macam tu saja. tiada perubahan akan berlaku. Korbankan sedikit masa... Pengorbanan yang berbaloi. RM20??? mahal ker??? Tepuk dada tanya selera.
Jumpa lagi

No comments: