Thursday, May 27, 2010

TT MENGGANAS

Salam semua. Alhamdulillah bertemu lagi kita di ruangan Taipan 181. Maaf tak sempat nak update blog semalam. Kelas pengukuhan di Safira Club berjalan dengan lancar. Luar biasa hebat. Sangat-sangat ramai. sampai tak cukup tempat. CDM Kartini berkongsi ilmu, strategi & juga semangat yang berkobar-kobar. Nak berjaya kena ikut cara orang berjaya bekerja. Lepas kelas, CDM Kartini & CDM Kamarudin terus ke Kelantan. Bantu group di sana. Hebat Hebat Hebat.
Lepas pengukuhan, lagi ramai orang datang ke Safira. Dah macam ada magnet. Memang magnet pun. Aura Taipan 181 tak dapat disangkal lagi. Baru join pakej TT dah ramai yang terus jadi SM. Plan TT makin menunjukkan taringnya. Sangat berbisa. Pasti tercapai impian CDM Kartini & CDM Kamarudin. Hai O adalah Taipan & Taipan adalah Hai O.
Masa kelas berlangsung, tiba-tiba sakit kepala yang amat sangat. Tapi disebabkan semangat Taipan, demo lebih semangat. Alhamdulillah, prospek2 positif. Dan dah ada yang closing hari ni. Sementara tunggu CDM Nasir datang, bawa CDM2 makan di Pelita. Ramai pulak group di sana. Beramah mesra dengan CDM2 hebat. ambil ilmu, semangat.
Balik rumah, sakit kepala pun datang kembali. tak sempat nak update blog. tak sempat nak tengok F.book.
4hari lagi untuk closing bulan ni. Jangan rasa dah tak ada masa. 4 hari tu, banyak TT yang kita boleh jumpa & boleh close. jangan simpan prospek untuk bulan depan. kerja untuk bulan depan biar kita buat dalam bulan ni. baru seronok. baru semangat selalu ada. Pasti dapat closing TT dalam bulan ni jika kita yakin. 4hariiiiiii... Orang yang hebat pasti positif, bila positif semua benda jadi senang. Bila dah rasa senang, 1hari pun jadi.
Sekarang ada kat SAFA, restoran sebelah kampung. tunggu group datang. tunggu TT datang. Selamat berjuang panglima2 Taipan. Tak kira di mana anda berada. TERUS TEMPUR

1 comment:

neomasculine said...

mcm knal je kasut yg cdm fitri pkai mlm tu.....