Saturday, May 22, 2010

HELANG LANGKAWI BAKAL DITUKAR CAMAR TAIPAN


Sedang menerangkan Projek TT kepada bakal rakan kongsi. Dah pernah dengar tentang Hai O. Pertama kali dengar projek TT. Memang positif. Mesra rakyat katanya.Sebelah kiri tu Habsah, dah lama menetap di Langkawi. Lepas diceritakan projek TT, terus join. masa tu dengar di penang. Yakin projek TT boleh berkembang. Sanggup terima walaupun duduknya di Langkawi. Hebat. Tahniah bakal CDM Habsah.

Bisnes Talk di Langkawi. Lepas ni pasti akan lebih meletup. Tahniah CDM Nuri. yang mengembangkan Taipan di Langkawi. Terima Kasih memberi ruang pada kami.

Srikandi2 Taipan. DDM Ayu & rakan kongsi beliau SM Ima. Ima orang yang bersemangat tinggi, tak kenal erti putus asa. Teruskan usaha anda. Beliau sanggup turun Langkawi untuk bantu rakan kongsi. Bersama anak sebagai teman. Boleh, sebab tak gunakan alasan anak kecil tidak boleh berjaya. Nak seribu daya, tak nak seribu dalih.

Dalam perjalanan ke Langkawi dari Kuala Kedah, sempat naik ke atas bot untuk tengok suasana. Meredah lautan ombak. Mengembangkan empayar. membantu rakan kongsi. Membawa kapal Taipan 181.

Alhamdulillah. selamat sampai ke Langkawi hari jumaat lepas. Sampai di jeti langkawi, terus pergi makan tengah hari bersama rakan kongsi yang dah join TT. Puan Habsah & En. Zubir. Mereka sangat2 bersemangat. lepas makan terus ke Baron Hotel bertemu CDM Nuri dan group beliau. Alhamdulillah, berjumpa group2 taipan Langkawi. HEbat2 orang sana. Aku handle ice breaking. sharing pengalaman. Bagi semangat yang berkobar-kobar. Upline jauh bukan 1 masalah jika kita ingin berjaya. kita belajar secepat mungkin. 2 minggu lagi kami akan turun ke Langkawi bersama angkatan2 tentera taipan yang lain. Support biz talk di Langkawi. Pasti meletup2 lepas ni.

Habis biz talk hampir jam 5petang. singgah mesjid untuk selesaikan kewajipan. singgah restoran sekejap untuk jelaskan lebih lanjut projek TT pada rakan kongsi. Insyaallah, berbekalkan ilmu yang ada. Jangan takut untuk berjuang. MUDAH MUDAH MUDAH. Pasti jadi mudah. bertolak kembali ke kuala kedah jam 7pm, bot terakhir. Cadangnya nak bermalam di Langkawi. Tapi apakan daya. anak yang sulung ada kem solat bistari hari sabtu pagi. anak kedua ada sukan tadika. Jangan risau. kami akan turun lagi.
Sampai di Kuala Kedah lebih kurang jam 9lebih. Perut pun lapar. teringat ada rakan kongsi di alor setar. uplinenya dah pindah ke KL. Jadi kami rasa bertanggungjawab untuk berkenalan & menjayakan beliau. SM Zurina. ambil di rumah. makan-makan sambil berkenalan. Perancangan dah dibuat. tunggu untuk tempur. sampai di penang jam 1lebih.
Berjumpa kita di puncak kejayaan. Tempur Tempur & Terus Tempur

No comments: