Monday, January 31, 2011

Sehari berdemo.. FIGHT CDM.

Hari minggu, hari Ahad.. Ramai yang berehat-rehat, jalan-jalan cari makan. Aku memang dah set dalam diri umpama aku belum lagi bergelar CDM. Baru gerak kerja aku akan lebih hebat. Lebih membara...
Untuk semangat pada warga AT181 yang sedang FIGHT ke CDM... Jom kita fight sama2... Nak jadi CDM memang kena full swing..

Terkenang pada tahun 2009. Aku jadi DDM pada bulan Mei 2009. Jadi CDM pada September 2009. lbh kurang 4-5bln aku betul2 fight utk jadi CDM. Bulan Ogos 2009 rezki aku mengerjakan umrah bersama isteri selama hampir 2minggu, Maknanya tak berniaga hampir 3minggu di bulan ogos 2009. Jadi tak jadi masa tu aku Mesti jadi CDM... FIGHT FIGHT FIGHT... bulan sept 2009 adalah bulan terakhir untuk jadi cdm... mau tak mau aku mesti jadi CDM... Alhamdulillah... Confirm CDM pada Sept 2009..

Anda semua bagaimana?????  dah tahu target.. dah tahu berapa pakej kena buat sebulan.. dah tahu dah gerak kerja... Tahu saja tak cukup... tahu saja tak jadi... KENA BUAT BAGI JADI.. SAMPAI JADI..  TAK BOLEH HARAP JADI...


Penyakit harap jadi ni... duduk kat rumah... harap rakan kongsi buat... harap-harap la group aku hari ni closing banyak pakej... harap-harap la depa  buat demo banyak... harap2 la depa fight hong kong... harap-harap la..... harap .... harap ..... harap....   Berkurap nanti...

Turun padang... turun demo... turun jumpa group... tengok perkembangan... bantu bantu bantu... jangan tidorrrrrrrrrrr ... Bangun... bangun bangun.... Nak rehat di Hong Kong... bukan di sini,... Rehat di luar negara... di sini kita FIGHT... kita pulun... dah janji pada diri sendiri.. AKU MESTI CDM
AKU MESTI CDM... bulan 1 dah berlalu... Rancak tak closing???  Habis tu.. bulan Feb takkan nak sama ja dengan bulan Jan.... kena lebih hebat....

SEMANGAT SEMANGAT SEMANGAT...

2 comments:

BORN TO BE FREE said...

u're the best fighter,

KAMARUDDIN BIN MAMAT said...

dah pilih kaya. itulah rutin dan kerja yang mesti buat. peluk tubuh....apa boleh dapat???