Sunday, January 16, 2011

Jumaat - 14.1.11 (Puchong-Sogo-Damansara Damai-Jitra-Alor Setar-Penang)

Selesai Bonus Day, kami singgah ke Maulana Restoran... demo dulu. Cerita formula rahsia marketing plan & strategi. Selepas hantar Tengku ke Taipan Usj, aku bergerak ke rumah CDM Kamarudin. Berguru dengan mentor Ku... sampai jam 3am camtu. Bangun pagi sambung sikit lagi perguruan dengan CDM Kartini sambil makan pagi.
Perjalanan diteruskan ke lokasi berhampiran SOGO.

Hero Melayu Terkahir... Tengku.. rezki aku berkawan dengan keturunan Tengku2 ni. Dah lama beliau follow cerita aku.. Bila tiba masa yang sesuai, Bergelarlah SM Tengku. Tahniah. Hong Kong?? Sure dapat. Strategi dah disusun. ACTION

Kami lunch kat Restoran Tupai-Tupai dekat KL...
 
Tempat selesa, luas, sejuk, nyaman. makanan pun ok.

Lepas makan tgh hari selepas solat jumaat ya. Kami ke CIMB Bank. settle kan apa yang patut. Dan aku terus ke Damansara Damai. Demo lagi... 6.30pm aku bertolak menyusuri highway utara selatan menuju ke Jitra Kedah. Sampai ke sana lebih kurang jam 10pm. Nak tercabut enjin kereta aku rasanya. hehehe.

Sampai di BOP Alor Setar, CDM Muhd Razali sedang cerita bab Bio Zone. Group aku diberi seat depan oleh CDM Paksu.. Tq Paksu.
Buih Buih Buih..
CDM Muhd Razali, SM Sophaan Asmavee & rakannya Firdaus.

KCV 181... kereta baru CDM Paksu. Patutlah PakSu senyum sokmo. ada benda  baru.. Tahniah la Paksu... PETANI------>>> USAHAWAN BERJAYA
Ni lak kereta DDM PAK LONG.
Selepas makan & demo prospek, aku terus bergerak ke Penang. Singgah di R&R Gurun, Tidur kejap...
Toilet dulu, segarkan badan sebelum terus ke Penang.
PENAT????  tak pun... enjoy, happy, seronok, tiada tekanan,

No comments: