Sunday, January 30, 2011

FIGHT FIGHT FIGHT CDM

Sabtu 29/1, sehari suntuk aku berada di Perlis Indera Kayangan. Membantu rakan kongsi ku di sana. Di mana kita berusaha, di situ pasti ada rezki. Sempat juga aku singgah ke Dataran, ada program kerajaan di sana... katanya program DiRaja... ramai juga yang berniaga.

Orang Perlis pun nak ke Hong Kong jugak bersama AT181.. jadi aku memang promote habis-habisan.

semasa dlm perjalan ke Perlis, entah siapa pemilik kereta ini..

Rasa macam ada di Luar Malaysia, siap ada petunjuk arah ke Mekah, Madinah..

Aku sampai ke Penang hampir jam 2pagi.. Hari Ahad appointment pertama aku bermula jam 11am.. Insyaallah sampai ke malam... pulun betul2.. 19/3 - 29/3 aku akan berehat & beribadat sebaik mungkin di Mekah & di Madinah. Rehat dari berniaga seketika, FOKUS Umrah.
Dunia nak, Akhirat pun nak... Bila nak... kena buat... tak boleh nak saja tapi tak buat. tak boleh harap jadi sendiri... kena buat bagi jadi...
HARAP HARAP HARAP.... kesudahannya tertiarap...
hehehe...
Fighter2 CDM.... dah pulun ke belum... yang dah CDM pun pulun betul2... yang nak FIGHT CDM kena pulun lebih kuat lagi la kan...

No comments: