Thursday, January 06, 2011

SAFIRA CLUB - 1

5 Jan 2011, kelas pertama di tahun 2011. Safira Club menjadi tempat perjuangan AT181 di utara. Komitmen tenaga-tenaga pengajar AT181 sungguh luar biasa. Jarak tidak menjadi masalah. Aura AT181 pelbagai warna, Gelombang kekayaan makin bertambah, yang pastinya suhu sejuk bilik Beringin menjadi panas dengan semnagat semua yang hadir.

CDM Amran dari Bangi, datang awal membawa rakan untuk berkongsi peluang kejayaan.
 
CDM Hasmidar, bermulanya bisnes beliau di kawasan utara, melahirkan seorang CDM, CDM MARIAM di Alor Setar.
 
ABK - Aku Budak Kilang, DDM Rizal, menghitung hari untuk ke pankat tertinggi, CDM. Asal pekerja kilang, Rangkaian beliau makin meluas dari hari ke hari.
 
Alhamdulillah, ramai di luar yang tak dapat masuk. Full House.
 
FOKUS!!!!
CDM Kamarudin, datang setiap minggu. Semangat beliau semangat luar biasa, ilmu beliau juga luar biasa. Toche Toche Toche.
 
FOKUS FOKUS!!!
 
Berfacebook ker tu, Hebat... maklumat terkini terus disampaikan untuk kawan2. Inilah Progresif, gunakan teknologi untuk lebih cepat.
Pasangan CDM hebat. Komitmen setiap minggu ke Safira Dari KL.
 
Dari dalam perut, sampai lah dah 1tahun ++. Komitmen syahmi, anak kepada DSM Azulia & Sabri. Pasti bermotivasi anak ini. Setiap minggu didedahkan dengan suasana yang sangat2 positif & berilmu.
 
Apa tuh.... banyaknya.. dari mana datangnya gerangan..
 
Uihhh... di bakar pulak... Lighter beli kat mana tu... Saiz XXL.. baru puas nak bakar lemak asid, racun,kuman,,, semua jenis penyakit yang menjadi rangkaian lemak tepu. Dibakar tak hangus. menjadi seperti chewing gum.
 
CDM Rozana Roza, 8 tahun bersama AT181. Kesetiaan beliau bersama AT181, susah senang bersama AT181. Hebat la CDM nie. Datang bersama pasangan DDM Shamsul, Dunia ni kecik.. DDM Shamsul ni sepupu kepada suami sepupu aku..
 
Ini lah hasilnya selepas dibakar berkali-kali dengan lighter size Giant. CDM Amran & CDM Paksu membuat Quality Control, Tengok dah bakar hangus ka belum.. Ini lah yang kita makan hari2. yang kita tak nampak. yang kita kata takdak apa. yang sedang membina sel2 penyakit dalam tubuh badan. yang sedang merancang suatu penyakit besar dalam badan... yang tunggu masa nak meletup ja.
Aduhai... tak sanggup lah tengok.. bau nya busuk.
 
Lokasi di Kari Korner Parit Buntar. Menyerang musuh-musuh yang bersembunyi.
 
Pasti tewas sebab kami bawa angkatan Komando... Serang tanpa bunyi..
 
heheheheh.. Rapat...

Seronok???  ya memang seronok... HONG KONG???  JOM GEMPUR.... Itu matlamat terdekat yang kita semua perlu capai & fokus... HONG KONG. HONG KONG. HONG KONG.

No comments: