Thursday, December 30, 2010

Salam Kemenangan

DSM Farah, emcee di Safira baru ni... Wahh....  memang hebat... berani, berilmu, selamba & menghiburkan... Tahniah DSM Farah, seorang pendidik di sebuah sekolah di Pulau Pinang
Barisan2 leader sedang menanyikan lagu semangat Taipan... Kau Boleh..


DSM Fiza, CDM Wan Mahdzi.... GO GO GO Hong Kong...
CDM Muhd Razali - seperti biasa ice breaking mantap



Ramai jugak yang hadir, walaupun ada perlawanan Malaysia Indonesia LIVE..
Member lama, Jee ( baju kuning )  akan beraksi bersama AT181... 2011 merupakan tahun comeback untuk beliau dalam perniagaan networking.. Welcome to the group..


Aduhai.. tak sanggup aku nak makan ayam yang tak di bio zone... ayam ni beli di Giant.. huhuhuh... macam buih basuh baju dah jadinya... busuk tak terkata... BIO ZONE FOOD PURIFIER.. memang produk ajaib yang akan BOOM sales Taipan.. BOOM 2011...
SM Elias & Ayah CDM Kapten Jai.. tekun mendengar..

Tahniah Malaysia... mencipta kegemilangan....  MENANG..... Bravo.... ramai yang suka sebab dapat cuti. Boleh rehat-rehat..
Alhamdulillah, Safira Club semalam tak kurang juga hebatnya, walaupun ramai yang tengok bola. Bilik masih penuh. Camera aku ada dalam kereta. Nanti upload gambar. Ramai CDM2 yang hadir semalam. CDM Kamarudin, CDM Wan, CDM Sharina, CDM Abg Ali, CDM Paksu, CDM Kapten Jai.
Tahun 2010 akan melabuhkan tirainya. 2011 bakal menjelma. Perubahan tahun berlaku. Perubahan diri juga perlu berlaku. BERUBAH!!!!  Pasti 2011 akan lebih menyinar cahayanya.
Esok aku akan bertolak ke KL. Insyaallah esok malam akan bersama warga AT181 di TTC USJ 9. Kelas mingguan di sana. 1 Jan 2011 akan bersama CDM-CDM 1 malaysia.. bermesyuarah dari pagi - petang. Perancangan tahunan, program2, Projek2 hebat, Seminar2, ROadshow... macam2 program akan dibincangkan. Hari Ahad pagi berada di TTC. Nak berjaya kena hadir kelas, kena menuntut ilmu. Rakan kongsi baru pun perlu datang kelas, perlu ambil ilmu, Baru berniaga akan jadi, semangat sentiasa ada.
Guna la masa & kesempatan yang ada. Orang lain boleh berjaya!!! Kenapa tidak kita yang berjaya juga??

No comments: