Friday, June 03, 2011

Selamat Tinggal Fighter Hebat..

Aku tak dapat tidur malam ni... 

Terkenang detik2 pertemuan dengan arwah. Aku mula mengenali beliau di Mines. Masa tu arwah sharing. Hebat. Dah buat hampir 27 jenis MLM kalau aku x silap.. petah dia berkata-kata. Aku mula rapat dengan beliau semasa di Switzerland. Pada 1 malam, di depan hotel.. beliau menyapa aku.. kami bersembang lebih dari 1 jam. Berkongsi-kongsi pengalaman. Beliau lebih banyak bercerita tentang perkembangan group & juga masalah2 berniaga di Sarawak. Beliau sesungguhnya seorang yang sangat kental.

Kami begitu seronok di Switz...  7hari lebih mengeratkan hubungan kami.

Baru2 ni April, sekali lagi kami bertemu di Perth... kami lebih rapat. lebih mesra, lebih mengenali hati budi. Seronok kami bersama arwah. Suka mengusik. Aku juga akan usik arwah. Yang tak boleh dilupakan..
Bila dia tangkap gambar kami... Arwah akan kata... BOLEHLAH....  Bolehlah gambar ni.. walaupun kami posing betul2... Boleh lah... itulah usikan2 arwah...

Yang pastinya pilihan lagu video klip Perth, lagunya adalah pilihan arwah... aku download dari komputer arwah. CDM kamarudin pun ada masa kami tengah pilih lagu...

DDM Kunaini... kami sangat menyayangi mu... Kami pastinya rindu sangat2.... Semangat arwah akan kami teruskan.. Perjuangan arwah akan kami sambung... menjayakan sesiapa saja untuk ke Pangkat CDM umpama menjayakan Arwah sebagai CDM. Itu hasrat arwah... untuk jadi CDM.. Setiap CDM yang kami lahirkan adalah untuk menyambung semangat MU
.............................................................................

Al-Fatihah

No comments: