Tuesday, June 07, 2011

GEMPUR

apa khabar smua hari ni. macamana dengan semangat masing2. jangan lupa ya kita semua sedang berada dalam Mode- Umrah @ Belgium. Yang pastinya gerak kerja kita mesti lebih. Mesti lebih rancak, lebih appointment, lebih usaha, lebih ganas, lebih aktif.

7hari dah berlalu. Tahniah pada yang dah ada closing. Sudah tentu lebih semangat kan. Tahniah jugak pada yg dah jumpa ramai orang. Pastinya dah ada yang dalam proses untuk join. Tahniah juga pada yang sedang berusaha. Usaha sungguh2 pasti ada hasilnya.

Bagi yang belum bermula. Yang baru merancang strategi. atau yang bru dapat semangat atau yng bru join. Kita semua mempunyai masa dan peluang yang sama. Mari semua. Bersama AT181, kita sungguh2 buat. Sungguh2 n capai mpian kita. Sungguh2 nak ubah kehidupan.

Esok, seperti biasa, AT181 Utara aan berada di Safira Club, Seberang Jaya. dah
3tahun berjalan sangat lancar. Malam pula di Taipan Training Centre Subang Jaya. dah 6tahun lebih kelas latihan dan bimbingan percuma dilaksanakan.

Jadilah orang yang sentiasa nampak peluang. dan juga yang merebut peluang. Katakan BOLEH pada diri kita. Pastinya BOLEH. Jom demo demo demo. follow up follow up follow up. jumpa anda di Madinah Mekah Belgium Holland. sebelum tu jumpa di hongkong dulu ya 18-21jun 2011.

No comments: