Thursday, June 02, 2011

SAFIRA CLUB 24 - 1JUN2011

 Nyayian Kau Boleh
 Leader2 terus bersemangat

 Ice Breaking dari CDM Che Mat
 CDM Abg Ali pun ada
 CDM Kamarudin pun duduk sebagai perserta. Walaupun dah beribu-ribu kali hadir kelas. Tak pernah jemu
 Yang bawa anak pun ada
 Sharing dari SSM Sheikh Osman. Hebat, pandai bercakap, semangat & berilmu
 DSM Nana pun sharing lebih hebat dari dulu. Bakat sudah makin menyerlah. Perlu di beri peluang sahaja. Pasti lebih hebat jika lebih mahu keluarkan potensi yang terpendam. Tak sabar nak ke Hong Kong bersama suami & group pada 18Jun ini
 DSM Sukri, anak muda berusia 23tahun, sudah sebati dengan AT181. Ada gaya & style tersendiri. Pasti cerah masa depan dengan AT181. Menjadi emcee semalam. Dalam proses untuk menjadi speaker hebat
 Anak buah CDM Ali, dapat hadiah sebab bawa prospek paling ramai. Hadiah dekat rm200 tu harganya. Tahniah ya. dari perlis tau...
 CDM Che Mat membentangkan strategi untuk group. MANTAP
 DDM Din berdemo sambil diperhatikan oleh rakan2 kongsi yang lain. Duplikasi sedang berlaku
 DDM Melati & Hafiz pun rancak berdemo. Tahniah ya. Makin berkembang dari minggu ke minggu.
 Dsm Lan, Personal touch. One by one. Hebat
 DDM Rizal demo sakan. Pulun pulun nak naik CDM.
Srkandi2 AT181. Setiap minggu mesti hadir. Mesti semangat, tak pernah mengeluh. Tak pernah mengalah. Tak jadi buat lagi. Buat sampai bila. Buat sampai Jadi. Boleh ka... Mestilah boleh kalau nak.

Suasana semalam di Safira Club bercampur baur. Antara sedih, seronok & semangat. Kami semua turut juga merasai kehilangan Arwah DDM Kunaini. Semua macam tak percaya. Macam mimpi.

Salah 1 Impian DDM Kunaini yang belum tercapai ialah untuk hadir ke Safira Club. Kami dah pelawa. Dah ajak. Datanglah masa cuti sekolah. Duduklah kat rumah kami... Arwah kata masa cutilah dia nak pulun sungguh2... tak boleh nak tinggal... tak sampai hati nak tinggalkan rakan kongsi beliau... Tapi walaupun DDM Kunaini tak pernah sampai... video clip Perth jadi kenangan untuk kami semua.. Dah selalu ditayangkan di Safira..  Itulah yang tinggal untuk kenangan buat kami..

Sahabat2ku yang dikasihi... Sementara kita semua masih ada hayat.. masih ada nyawa, masih ada kekuatan.. Kita dah tak boleh tunggu... Apa yang kita nak kita perlu capai secepat mungkin.. Kita pulun dunia & akhirat.. Biar kita bekerja seumpama kita akan hidup 1000 tahun.. Dan jangan lupa untuk beribadat seumpama kita akan mati esok hari...  Sesaat yang kita tangguhkan akan jadi penyesalan selama-lamanya..
Fighter2 hebat.. Pertemuan & perpisahan sudah menjadi lumrah di dalam kehidupan.. Yang hidup pasti mati.. Perjuangan kita perlu diteruskan.. Biar sedih menyelubungi kita.. itu tandanya ada wujud kasih sayang diantara kita sesama Taipan.. Hubungan seperti inilah yang perlu ada.. Dari tak kenal menjadi kenal.. Dari Bukan kawan sudah jadi lebih dari adik beradik..  Marilah kita betul2 bersatu. betul2 bersama. Lupakan masalah2 yang ada. Lupakan benda-benda yang boleh merosakkan hati & juga berniaga.

marilah kita jadi lebih kuat & lebih hebat..

Buat arwah DDM Kunaini... Hanya AAl-fatihah & surah Yasin yang mampu aku hadiahkan untukmu sahabatku. Aku jua pasti akan ke sana. Ketempat yang telah kau sampai terlebih dahulu. Semoga kau ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman & beramal soleh.

Salam sayang dari kami semua Taipan Utara. Selamat Tinggal Teman, Selamat Tinggal Kawan. Selamat TInggal sahabat.

No comments: