Sunday, June 10, 2012

Journey To Success - Siri Ke 6

Alhamdulillah Projek tahun 2012 - Journey To Success dah masuk siri yg ke-6.
Projek Khas untuk lonjakkan berniaga. Ilmu asas, skill, strategi, motivasi, pengurusan, fight trip melancong semuanya disediakan secara berperingkat.

Untuk Warga AT181 yg baru join hanya perlu ikut sahaja program.
Bagi yang dah join ilmu berterusan setiap bulan menyokong lagi kelas2 pengukuhan, seminar, meeting mingguan setiap Rabu di Safira Club.
Sesuai dengan hasrat company untuk melahirkan usahawan yang berilmu. Usahawan yang berkualiti. Usahawan yang dibina dari From Zero to Hero.



CDM Kartini hadir ke Safira Club utk kali ke dua Program JTS dijalankan. CDM Kartini baru lepas berpantang anak yg ke 4. Semangat dan ilmu beliau memang tak dinafikan. 12 tahun bersama AT181. sudah cukup untuk membuktikan betapa hebat dan kuatnya beliau bersama CDM Kamarudin mengharungi dunia perniagaan. Dari income 4angka naik ke 5angka naik ke 6angka sebulan.
Join di kala umur 28 tahun. memegang income 6angka sebulan di awal 30an. fuhhhh...
beruntungnya siapa yg betul2 menuntut ilmu dari beliau.

Masa break yg digunakan sebaik mungkin dari usahawan2 AT181. tips2 diberi kepada semua
CDM Ayu Yasin - 5tahun mengharumkan AT181 di utara. tak pernah jemu, tak pernah give up. sentiasa memikirkan strategi terkini untuk group. tak lokek ilmu, sentiasa berkongsi.
Mengendalikan projek JTS tanpa jemu,
Aku - Bukannya yg terhebat, tapi memberikan yg terbaik dan sehabis baik untuk semua.
5tahun juga memperjuangkan AT181 bermula dari utara dan sudah berkembang ke negeri2 yg lain.
Alhamdulillah inilah indahnya bisnes networking tambahan pula dgn kemudahan teknologi IT yg memudahkan lagi untuk meluaskan jaringan network di mana sahaja.
Antara pengisian sebelum penutup JTS-6
Masih byk lagi perkara yg boleh kita upgradekan.
Tiada jalan buntu dalam hidup. Sejauh mana kita mahu menjadi lebih baik sahaja soalnya.
Rezeki di bumi Allah sangatlah luas. Pertolongan ALLAH juga yg kita harapkan. Sangat mudah jika dipermudahkan. Kerna kita perlu berusaha sebaik mungkin, memperbaiki diri sebaik mungkin.
Insyaallah, kekayaan dunia akan jadi milik kita. Akhirat juga jgn dilupakan.

Tahniah pada DSM Dayah, bermula seorang diri dan group sudah pun berkembang dlm masa beberapa bulan sahaja,
Sebahagian dari peserta JTS-6. Sebahagian lagi ada yg dah balik awal . Maklumlah minggu cuti sekolah, minggu kenduri kahwin.


Siapa punya nie???  Tahniah ya DSM Sukri (Pak Tam) bekas pemandu lori.
Bertambah lagi kereta mewah dlm group AT181 Utara. kalu dulu gajinya kurang dari duit ansuran kereta wish nie. Tapi sekarang... income beliau lebih sangat2 dan mampu untuk bayar ansuran bulanan Toyota Wish yg pastinya hampir rm1500 setiap bulan.

Tahniah pada yg hadir JTS-6. Komitmen anda pastinya menghasilkan rezeki yg melimpah ruah.
LoPA = London Paris --> destinasi terkini yg sedang kami FIGHT. 4bulan bermula sekarang untuk masing2 melayakkan 2tiket percuma seorang.

Gunakanlah ilmu yg diperoleh dari JTS-6. Perlu cepat berdikari. Perlu cepat boleh cerita plan sendiri. Perlu pantas follow up kawan2. Usah takut nak follow up. Kawan kita pun selesa bila kita sendiri yg f.up kawan2 kita. Gunakan bantuan leader untuk cerita plan dan sebagai bukti kejayaan. yg selebihnya kita belajar untuk buat sendiri. lebih cepat biznez kita berkembang-kembang.

No comments: