Saturday, June 23, 2012

GEMPUR IPOH

Awal bulan Jun : Turun Ipoh, jumpa kawan lama. Kawan sekolah. lepas aku sambung belajar lost contact. Masing2 sibuk. pernah terjumpa tahun 2009. masa tu aku baru berhenti kerja. tak sempat kongsi peluang. Bertemu kembali di muka buku. Fairuz Azmi. Mcm2 program kami pernah handle dulu di Penang, majlis hari raya, camping, hiking, program2 belia. Komitmennya memang mantap. tak tidur 2hari pun boleh janji program2 berjalan lancar. Kali ini berjumpa atas tujuan AT181. Dah sampai masa katanya. nak turut serta. Dah follow cerita di blog & FB. Convince pun ikut FB ja. Jumpa untuk lebih mesrakan hubungan yg terputus sekian lama. Insyaallah dalam proses untuk G.15. Pastu gempur IPOH.

Di bawa meronda di lokasi penggambaran Filem ANNA & THE KING.
Dah terbiar kawasan nie. Nak masuk pun risau. hehehe

Lunch di Clearwater Sanctuary Golf Resort
Thansk to Fairuz & Fadli (adik abang) yg belanja lunch di sini.
1 pinggan nasi makan 2 orang tak habis.

 Tinggalan sejarah, Alat2 melombong timah.
Masih utuh bertahan. Solid besi
Wah ... aku juga mahu terus bertahan
Biar tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas


Sila baca ya. Bahan sejarah nie. masa ni umur aku baru 19 tahun. hehehe

Masa di Ipoh tu sempat jumpa lagi 2 org kawan. Insyaallah dah boleh buat team di Ipoh.
Sedara mara aku pun ramai di sana. Yang buka stesen minyak ada, yg tokey pun ada, semuanya biznez2 man. Apa salahnya berkongsi peluang kan.
Kawan2 FB pun ramai yg berada di Ipoh. Berkongsi peluang baekkkk. barang Baek la katakan

" Kita tak kongsi peluang, orang lain yg akan berkongsi nanti, kita tak ajak, orang lain ajak, kita tak mahu buat, prang lain buat, Kita buat tak sungguh2, dapat kat org yang sungguh2. Kita tangguh2, melepaslah rezki kita, Kita buat berterusan hingga berjaya, dan jayakan sesiapa saja yang mahu."

Mudah camni kan...

Nak join AT181 bersama saya??
sila hubungi Fitri - 0194817181

No comments: