Friday, October 14, 2011

Renungkan Bersama

Salam sayang utk semua pembaca blog. Jadual aku makin padat dari hari ke hari.  Aku sangat gembira dengan apa yg dilakukan. Berjaya dan menjayakan. mencuba sehabis baik untuk semua team aku SUKSES. Turun padang, lakukan proses Duplikasi. berkongsi pengalaman. Upgrade skill, strategi, ilmu, amalan, doa, gerak kerja.

Selalu ditekankan, kita bukan buat skim cepat kaya. kita berniaga. jadi usahawan. Usahawan yg berjaya. dan memang boleh kaya. memang boleh capai apa yg dulunya tak termimpi utk dapat.

Dimana2 ada peluang. Tapi peluang ini hadirnya bersama Kejayaan. Ini formulanya, ini bukti orang yg berjaya dgn formula AT. Lama @ baru bukan soalnya. Buat @ tidak lah yg jadi ukuran. Orang lama kaya? Orang baru tak boleh??? tidak tidak tidak. bersama AT kami buktikan yg baru join pun ramai yang berjaya. income besar bulan pertama dah dibuktikan.

Sebenarnya kita semua ada potensi. ramai yg pernah ber biznes. yang dah jadi leader di tempat lain pun ramai. faham dan akui yg formula AT ada kekuatan. memang blh buat duit. tapi masih tak join. Kenapa????
Dulu aku pernah dengar yg ada orang suka number 001. aku tak faham. kalau 007 aku pun suka. Jebon. hehehhe. rupa2nya nak jadi orang num 1 dlm company. biar company baru xpa. tapi mesti jadi num 1. maka berlakulah lompat melompat. sampai bila mau lompat. reputasi diri pun  goyang oooooo. kalau diri dah akui formula AT berkesan. apa mau tunggu lagi. kasi pecah laaaaa. apapun itu pilihan masing2.

Taipan Warriorz. untuk membuat perubahan, diri sendiri mesti berubah. ujian datang untuk kita kaji. apa yg silap. atau apa yg perlu diperbaiki. mungkin ada perkara yg allah nak kita buang sebelum kita diberi apa yg kita mahu. atau ada perkara yg Allah nak kita buat, sebelum dikurniakan sesuatu perkara.

Kata2 ini untuk diri aku sendiri dan bagi sesiapa saja yg mahu. jom semua. teruskan perjuangan walau apa pun rintangannya.

No comments: