Thursday, May 05, 2011

SAFIRA CLUB 19 - 4 MEI 2011

Rabu datang lagi.... SAFIRA SAFIRA SAFIRA...  kali ini lain rentaknya.. banyak pembaharuan. Semalam CDM Kamarudin, CDM Kartini, CDM Faridah, CDM Dzuk, CDM Syed Huzair, CDM Hasmidar, CDM Kapten Jai & ramai lagi yang hadir... betul-betul punya ramai... yang buat ramai pun ramai.

CDM Kartini - memang best bila beliau ada sama. semangat CDM Kartini pastinya membakar kami semua di utara. IDOLA, IKON & contoh untuk kami semua.
GO GO GO Taipan - KAU BOLEH
Tahniah SSM Pak SU Adi.. mengikut track. Bulan pertama SM, Bulan ke 2 SSM. Bulan ni passtinya DSM. Kau Boleh!!!
DDM Melati - bintang baru. bakat terpendamnya akan digilap. Sangat berkeyakinan. Bersungguh-sungguh. Dalam masa setahun setengah dah dapat 3 destinasi perlancongan percuma. Beijing, Switzerland & Hong Kong. Income belasan ribu sudah dicapai bersama AT181.
CDM Faridah membakar semangat peserta semalam.
Kan dah kata.... Semua nak.. semua mahu.. semua kata BOLEH!!!  apa yang bolehnya tu...
Sales Taipan Utara 4juta bulan ni... Mesti boleh... Jom kita buktikan...
Inilah barisan-barisan Leader Utara yang akan menjayakan misi RM4 Juta Taipan Utara,.
Kami semua dah bersedia. Target baru, sasaran baru.
Tepukan semangat dengan cabaran dari CDM Faridah
Kami SEDIA
Kami pun BERSEDIA
Tak boleh jadi ni.... Kami pun nak juga terlibat untuk target
RM4JUTA
PANAS PANAS
RM4juta
MARI MARI MARI
KITA BUKTIKAN RM 4JUTA
Bagaimana caranya???
Ice Breaking dari aku... 
7rahsia kejayaan + motivasi + semangat berapi-api
RM4Juta Utara
SSM Hanim.. saya sangat bersemangat. pasti DSM bulan ni
RM4 Juta
DSM Am- walaupun saya seorang pemandu di Jabatan Kerajaan, keinginan saya untuk ubah kehidupan sangat tinggi. T.kasih AT181, 2 bulan pertama saya join saya dapat ke Beijing.. 1tahun dapat keluarkan Toyota Wish PJY 181, bulan June 2011 dapat ke Hong Kong bersama isteri, Farhanah Mohd.
Saya juga akan pastikan sales Taipan Utara RM4juta
DDM Ina dari Kuala Lumpur - bekas pensyarah. datang dengan Toyota Caldina.
Saya doakan sales Taipan Utara RM4juta
CDM Faridah - Buktikan pada saya Taipan Utara hebat dari segi Sales... jangan hebat dari segi Riuhnya saja...
Baik CDM.. akan kami buktikan... Panglima-panglima sudah tercabar & bersedia.
Kami akan gempur habis-habisan setiap penjuru, setiap pelusuk..
RM4 JUTA,RM4 JUTA, RM4 JUTA, RM4 JUTA, RM4 JUTA, RM4 JUTA, RM4 JUTA, RM4 JUTA
Tunggak utama AT181 di utara. Khususnya di Penang. Sedang menyiapkan urusan SEMINAR NUR WANITA UTARA - 7 mei 2011, Safira Club- 8.30am - 1.00pm
Saya juga akan pastikan RM4 JUTA menjadi kenyataan
DDM Ayu ( saya juga akan jadi CDM bulan ini)

hmmm... kita kena pastikan semua rakan niaga kita berkembang.. naik pangkat.. income besar..
& kita juga akan sumbangkan sales terbesar untuk Taipan Utara.. RM4 Juta
Yes... kami dah ada rancangan untuk laksanakan MISI RM4Juta
dont play-play...


No comments: