Friday, April 08, 2011

Macam Mana Nak Berjaya??

semua orang nak berjaya kan.... kenapa nak berjaya?? yang pastinya nak income besar... nak rasa nikmat hidup.. nak lebih dari biasa... nak cepat sampai ke destinasi.. pendek kata nak semua lah... yang indah-indah..

Soalnya bagaimana.... cukupkah dengan nak saja... cukupkah dengan hadir seminggu sekali ke kelas BOP.. cukupkah hanya dengan buat table talk... cukupkah hanya dengan set temujanji.. cukupkah dengan bersemangat laungkan GO GO GO Taipan setiap minggu... Cukupkah hanya dengan terima sms motivasi dari upline... CUkupkah dengan beri ucapan tahniah pada kawan-kawan yang telah capai impian mereka???
??????????????????

Persoalan demi persoalan perlu dilontarkan pada diri... KENAPA??  untuk kita kaji.. untuk kita lihat.. sejauh mana dah kita usaha.. sejauh mana kesungguhan kita untuk betul-betul BERJAYA!

Hampir 4 tahun aku & isteri bersama AT181.. yang kami pasti, yg kami perasan.. Kami tak pernah tidak hadir SEMINAR-SEMINAR yang dianjurkan oleh AT181...  tidak pernah kami suarakan atau niat di dalam hati... Alahhhhhh sama ja isi seminar tu... sama ja motivasi nya nanti.... tak pergi seminar pun boleh berniaga... tak pergi seminar pun boleh berjaya...

Pada permulaannya kami pun berusaha cari duit untuk hadir seminar... pergi mesti berpasangan.. dua orang dah cecah RM500... dengan perjalanan & penginapan.. RM1k sudah pasti.. Tapi kami yakin.. dengan pengorbananlah kejayaan akan datang... dengan pengorbanan lah RM1k tadi akan bertukar jadi RM10k.. RM15k, RM20k, RM25k,RM30k, RM40k....   Yakinlah.,.. kerana ilmu adalah untuk diamalkan.. bukan terperap dalam buku catatan... Ilmu yang dapat untuk disampaikan... sampaikan pada group.. pada prospek..  Guna ilmu untuk menjaga network.. bukan main pandai sendiri.. Bab ilmu tak boleh Cincai-cincai..

Oleh itu... saya menyeru kepada pemburu Kejayaan... Hadirlah seminar 30/4-1/5 yang dianjurkan oleh AT181...   Buatlah sedikit pengorbanan... kerana pengorbanan itu adalah pelengkap kepada Kejayaan yang anda sedang kejar...Jangan terlambat... tempat terhad.. BERTINDAKLAH SEGERA!!!!

Kejayaan ANDA komitmen anda... Kejayaan Anda Komitmen AT181 juga... tapi perlu bertepuk dua belah tangan... TAHNIAH pada yang akan hadir...  BRAVO

1 comment:

KAMARUDDIN BIN MAMAT said...

mai seminar hujung bulan ini. pasti cpt berjaya. dah ramai yang berjya slps dtg seminar.
jgn dok pikir berapa harga. pikir nilai ilmu yg akan dapat...