Tuesday, December 25, 2012

Kenapa perlukan Bio Velocity Sleep Mate


Kenapa mesti ada Bio Velocity. Ini salah satu sebabnya. Bio Velocity is anti radiasi. kesannya serta merta

Radiasi telefon bimbit sebabkan ketumbuhan?
Seorang ahli perniagaan Itali, Innocente Marcolini, 60, telah mengalami lumpuh sebelah wajah selepas menggunakan telefon bimbit sehingga enam jam sehari sepanjang tempoh 12 tahun. Sehubungan dengan itu, Mahkamah Tinggi Itali telah memutuskan bahawa terdapat kaitan penyebab antara masalah kesihatan yang dialaminya dengan penggunaan telefon bimbit. Berita gempar ini yang tidak mendapat perhatian media tempatan telah disiarkan oleh pelbagai media utama dunia pada 19 November 2012.

Marcolini biasa menggunakan telefon bimbit semasa berurusan dengan pelanggan di China dan di tempat lain di luar negara. Pakar Onkologi telah mendapati Marcolini mengalami ketumbuhan pada saraf trigeminal. Ketumbuhan yang dikenali sebagai neurinoma itu didapati bukan ketumbuhan kategori kanser (malignan).

Peguam Marcolini menyatakan bahawa Marcolini memerlukan pembedahan dan ketumbuhan tersebut telah menjejaskan kualiti hidupnya. Beberapa pakar telah dipanggil oleh peguam Marcolini bagi memberikan hujah dalam mahkamah bahawa penggunaan telefon bimbit secara berlebihan meningkatkan risiko ketumbuhan otak.

Di FF1 kami sediakan ilmu, strategi, skill, pemahaman, teori, praktikal
untuk semua usahawan2 menjadi mahir dan terlatih
Dan pastinya pendapatan anda akan melonjak2 naik

Delivery time
habis habis habis habis


Proses memasukkan Bio Velocity ke dalam Beg hitam aka Beg Doraemon

Mahu cuba, mahu faham, mahu tahu
FF1
we supply a demand

Nak berbiz Bio Velocity dengan income 5angka sebulan???
Dipersilakan dengan hormatnya untuk bersama kami
Fitri --> 0194817181




No comments: