Friday, August 31, 2012

JTS~8 - 1 SEPT 2012 - SAFIRA CLUB


ATM Utara tak pernah jemu mengadakan Program JTS. 
Untuk semua ahli yang dah join. untuk pelajar2 Akademi. Supaya sentiasa dibimbing dan diberikan ilmu yang mantap untuk SUKSES di arena networking bisnes.
untuk terus bersemangat dalam perjuangan menuju kejayaan

Hari ini 31 Ogos kita menyambut Kemerdekaan yang ke 55. Tapi selagi kita tak boleh melawan diri sendiri. Kita belum MERDEKA sebenarnya.. Lawan dari segi apa tu.

Ya... dari segi kekuatan mental untuk mengubah sikap kita.. Rajin, gigih, positif, tekun, sungguh2, tak mengalah, kental, kuat, cekal, agresif... dalam mengubah kehidupan kita. 55 tahun MERDEKA... di mana tahap kita.. SAMA??? ada perubahan?? Makin teruk??

Untuk warga Akademi.. JTS khas untuk kita semua. Hadirlah untuk terus berjaya. Hadirlah untuk menjayakan. Hadirlah untuk diri sendiri, Hadirlah untuk masa depan keluarga. Jadilah insan yang dahagakan ilmu. Insan yang tak jemu2 menuntut ilmu.  4/5 jam sahaja dgn bayaran rm20.

CDM Kartini & CDM Kamarudin hadir bersama kita. Mereka dah 12 tahun dalam dunia networking biznez. Mereka telah mahir, mereka telah berjaya, mereka sangat berjaya. Mereka sedang menjayakan, Mereka gembira bila kita berjaya.

Dan berita baik untuk yang hadir... Akan dapat duit RAYA. Berapa??? ikutlah rezki masing2. Yang pasti ada DUIT RAYA...  yang belum beri nama. boleh hubungi saya di talian 0194817181.

MERDEKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

No comments: