Wednesday, April 04, 2012

April 2012

Salam sayang utk semua pembaca blog.  maaf banyak2 sekali sekala update blog. Masing2 sibuk untuk fight Free Trip ke Guangzhou. April adalah bulan terakhir. 12-18April akan terbang ke Belgium & Holland. Jadi semua urusan perlu disiapkan awal2. Bila ke Belgium nanti dah rasa lega. Kerja dah buat. Closing dah buat. Dokumen dah submit. Bergerak awal, bertindak awal

Alhamdulillah. Syukur sangat2 pada Allah SWT yg makin memudahkan laluan. Sentiasa ada idea2 dan strategi yg terkini. Safira Club sentiasa dibanjiri orang2 baru. Yang lama pun makin bersemangat. Leader2 dah bertambah dari masa ke semasa. yang nak keluar kereta baru pun bersusun. Yang dah keluar Motorbike pun ada.

Seronoknya melihat kejayaan rakan kongsi. Kita suka bila kita berjaya. Lebih suka bila rakan kongsi sama2 berjaya. Untuk berjaya perlukan semangat juang dan ilmu. Teamwork sangat penting. Masing2 ada peranan. So untuk terus sukses kuatkan team. Kuatkan group. Mantapkan strategi. Skill mesti ditambah. Usaha lebih Doa lebih Tawakal lebih.... Lebih la income yang dapat.

JUMPA WARRIORZ semua malam ini di Safira Club. Rebutlah Trip percuma ke GUANGZHOU.
PECUT LAJU2. Selaju yang mungkin


No comments: