Friday, January 20, 2012

Muzakarah 19-20 Jan 2012 di TTC Usj 9

Pertemuan CDM CDM di ttc. Ramai yg hadir. Bersama & Bersatu untuk kebaikan semua
hero2 AT181. semua ada kehebatan masing2. Bila bergabung jadi lebih hebat
Srikandi2 AT181 di bawah pimpina CDM Kartini
Bersedia bila2 masa saja untuk laksanakan misi AT181
CDM Kamarudin sebagai tonggak kekuatan bagi kaum2 hero AT181
Syukur pada Allah yg menghimpunkan kami, Menyatukan hati2 kami. Menghayati bait2 lagu 'TEMAN SEJATI' sebagai kekuatan untuk hubungan silaturahim yg dijalin bertahun2 lamanya
Air mata turun tanpa dipaksa, menitis tanpa boleh disekat, kerna ianya lahir dari lubuk hati yg ikhlas dari semua CDM2. Mengharapkan keredhaan Allah SWT dlm perjuangan AT181 untuk terus maju dan hebat.
Hubungan yg terjalin erat sesama CDM2. Berkorban apa saja untuk MISI bersama. Mempertahankan kata2 'Bersama & Bersatu Selama-lamanya'

" Ya Allah, ENgkau satukanlah hati2 kami, Permudahkanlah urusan kami Dunia & Akhirat, Jauhkanlah perasaan2 Batil dalam diri kami. Turunkanlah Pertolongan dan Bantuan dlm usaha kami untuk meneruskan perjuangan bersama AT181. Ikatlah hati2 kami dgn keikhlasan yg tak dapat digoncang oleh sesiapapun. Jadikanlah pertemuan kami ini sebagai satu titik tolak untuk mencipta kejayaan yang lebih hebat dan Besar. Kami pohon rahmat & keredhaan mu Ya Allah.  Pimpin dan Bimbinglah kami semua. Betulkanlah kesilapan2 kami semua. "

Jutaan terima kasih pada semua CDM2 yg hadir, juga pada CDM2 yg tidak dapat hadir atas kesulitan2 yg ada.
CDM Kamarudin Mamat, CDM Kartini Mat Yaakob, CDM Faridah Mohd Ali, CDM Dzulfadilah...  teruslah menjadi tonggak utama kepimpianan AT181. kami semua akan terus bersama untuk menjayakan segala MISI dan VISI AT181.

Live semasa perjalanan ke usj. ada dua pelangi sebenarnya.  Sinar dan terus menyinar bersama AT181

 

No comments: