Thursday, November 17, 2011

SAFIRA CLUB 47 ~ 16.11.11

Alhamdulillah suasana bertambah2 panas dengan Kempen ke Vietnam aka "Vietnam WAR". kelas malam ni bermula jam 9.15pm. ramai dah sampai awal. Safira Club penuh dengan function. Parking pun penuh.5-10 minit masing2 mencari parking. Tapi yang magiknya kelas tamat jam 10.15pm. wahhh macam mana tu.Jom saksikan

Ini yang semangatnya... VIETNAM...  ramai nak pergi tengok KungFu Panda kat Vietnam.. Betul.. ada Panda kat sana. Iya... tak tipu...  alahai... betul ni.. tu nampak tak.. vietnam pakai topi Jaka Sembung.
hihihihi

SSM Tarmizi aka Mamu (pandang tak jemu) Pengacara majlis sekaligus penglipur lara, menghibur semua.
Tahniah Tahniah

GO GO GO VI ET NAM
VI ET NAM HERE WE COME!!!
RANCAK RANCAK
bakal2 usahawan yang akan diterbangkan ke Vietnam percumaaaaa
CDM Shahrina...  Ketua Rombongan Ke Vietnam untuk Flight yang pertama
Bersama pasangan sehati sejiwa CDM Wan.
CDM Wan nak bawa kapal terbang katanya nanti. Jadi Pilot
Dengan PB kehidupan saya berubah. Formula AT181 dan strategi PB sangat berkesan
income 5angka terkumpul saya dah rasa dalam 3bulan. Korset PB laris macam pisang goreng panas.
Saya guna, saya pakai, saya promote.
Wowww... saya juga akan ke Vietnam bersama suami
Projek Baru dilancarkan
Journey To Success
Cepat2 Daftar. Tempat Terhad. dah 50 tempat didaftar selepas diumumkan
Tempat terhad untuk 100 orang sahaja.
Siapa lambat melepas. Project baekkk punya.
Lebih detail, lebih teliti, lebih fokus, lebih pengisian
TUNGGUUUUUU
Kelas tamat tepat jam 10.15 pm. Ice Breaking dalam masa yang singkat dan jelas.
Aku bertanggungjawab untuk slot Ice Breaking malam ini.
Lebih Berkesan.
Pendaftaran untuk Project JTS

Demo, Convince, Closing

Tahniah semua.
Dengan Projek JTS(Journey To Success)
Pasti lebih BOOOMMMM
Vietnam Vietnam Vietnam

Program di Safira selesai dalam masa 1jam. siap dengan sharing.
Demo lebih berkesan. Banyak masa. Boleh ambil tips dari leader2. Bisnes makin laju.
Bisnes makin happy. Sedikit masa yang diluangkan. Hasilnya luar biasa
Work smart Dont Work Hard
JOURNEY TO SUCCES------> BERMULAAAAAAAAA

No comments: