Sunday, February 13, 2011

SAFIRA CLUB 7 - 12/2/2011 (NDS UTARA 9-5PM)


Berlangsunglah sudah seminar semalam di Safira Club. Alhamdulillah semuanya berjalan sangat lancar.
 Majlis begitu meriah dengan kepetahan CDM Nizam.. Emcee hebat yang tak pernah gentar mengendalikan sebarang acara besar-besaran... Sanggup datang memberikan komitmen dari Kuala Lumpur.. TQ CDM Nizam.
Go Go Go Hong Kong..  Bersama pemimpin2 AT181 dari Utara & juga Selatan. Bersama berganding bahu untuk menjayakan program NDS juga untuk menjayakan semua rakan kongsi.


Penuh & padat. lebih 150 orang peserta. Dari Perlis, Kedah, Penang, Perak, Selangor, KL..

Teguh berdiri, Berkeyakinan tinggi, bersemangat waja.

BERIKRAR - BAHAWASANYA KAMI, PEMIMPIN2 AKADEMI TAIPAN 181, BERJANJI AKAN MELATIH, MEMBIMBING, MEMIMPIN SEMUA USAHAWAN2 AKADEMI TAIPAN 181 YANG INGIN BERJAYA MENUJU KE PUNCAK KEJAYAAN SEBAGAI JUTAWAN!!! GO GO GO TAIPAN
Kata2 aluan dari CDM Kartini Mat Yaakob, hebatnya komitmen beliau. tinggal beberapa hari saja lagi untuk melahirkan anak yang ketiga. Tapi itu semua bukan alasan untuk memberikan sokongan & semangat padi kami di Utara. Inilah contoh kepimpinan yang perlu diikuti. Inilah juga kehebatan beliau & pasangan yang membuatkan mereka sangat berjaya dalam perniagaan Taipan181.

CDM FARIDAH MOHD ALI - sepatutnya beliau bercakap di slot yang terakhir, sebagai penggulung yang akan memberikan motivasi luar biasa hebat yang bisa membangkitkan semangat semua warga AT181. Tetapi kerana anak beliau yang akan tiba dari Mesir disebabkan keadaan politik yang tidak selamat di sana, beliau terpaksa pulang awal. Habis saja slot pertama AMBIL SEMUA, CDM Faridah & CDM Dzul terus pulang ke KL. Slot beliau tetap mantap.. CDM Dzul membacakan doa pada NDS ini.. Maaf tak sempat ambil gambar masa tu..
CDM Ali, DDM Ayu, DSM Azu.

CDM Shahrina & DDM AYu.. bertungkus lumus untuk menjayakan program. Tahniah2.

Diskusi bisnes...
Minum dulu
Dari Baling pun sampai. Hebat2.
 
Kusyuk....
Fuhhhh.. Control Macho... DSM Tiza & DSM Am, DSM Syukri & DDM Ghafur

CDM Wan Mahadzi, pertama kali mengendalikan slot untuk seminar.. TERUJA... itu ayat yg sesuai untuk aku gunakan. Sangat bersemangat, isi yang sangat bagus. POWER

BAGAIMANA MENJADI SEORANG USAHAWAN YANG BERJAYA








CDM Kamarudin Mamat - Upline hebat, mentor hebat, sifu hebat. PUAS HATI....

LENDIR & HORMON, tajuk CDM Muhd Razali. Kehebatan CDM nie memang tak boleh dinafikan lagi..   

Penggulungan sedang berlaku...  Zassssss
Jutaan terima kasih pada DDM Ayu yang sanggup teman aku sampai jam 3am.. untuk pastikan slide & video2 sempurna. TQ TQ TQ TQ.. banyak pengorbanan hebat dari DDM Ayu..

Kehadiran peserta amat memberangsangkan

SEMANGAT!!!!!!!
GO GO GO HONG KONG, TAIPAN , CDM

MESTI SAMPAI KE HONG KONG YA...
IDOLA SEMUA... KAMAL & ELL... WARGA BARU AT 181. FIGHT FIGHT FIGHT.. HONG KONG

SM SOPHAAN ASMAVEE.  Mesti sampai ke Hong Kong.. Mesti jadi CDM.. Tak peduli apa orang nak kata... Kata2 itu akan dijadikan sebagai semangat untuk terus maju ke depan..
MESTI MAU JADI CDM...
Posing..
Posing lagi
Terus demo

RANCAK RANCAK... INILAH PEMILIK SUARANYA... YEBBAHHH.. MEMANG MERIAH.. TAHNIAH2... MESTI MAU JADI CDM HAAA... BARU LAGI RANCAK

GO GO GO HONG KONG, GO GO GO TAIPAN, GO GO GO CDM...


1 comment:

KAMARUDDIN BIN MAMAT said...

memang hebat.
meletop. mantop.
appt menjadi-jadi.
demo melekat-lekat.