Sunday, November 22, 2009

Anugerah CDM @ Stadium Melawati (15/11/2009)

Lambaian yg penuh dgn kesyukuran, kegembiraan. Begitu dihargai olh Taipan & juga Hai O. Kalah anugerah cemerlang di tpt kerja dulu..hihihihi. terim kasih semua.... tq2 tq2 tq2
Detik2 bersejarah... menerima Anugerah Tertinggi..... Crown Diamond Manager.... Subhanallah... bersama Tan Sri Osman S Cassim & Mr Tan Kai Hee... t.kasih kerana menaikkan martabat org melayu kita..... Tq Hai O.... menjadi platform utk usahawan bumiputra... sehingga begitu ramai yg berjaya & menjadi usahawan jutawan bumiputra,,,,, hebat... hebat & hebat

Bersama CDM2 Taipan... Kek Ulangtahun Hai o yg ke 17.... nyam2 nyam2..


Rakan2 kongsi ku yg hebat.... tanpa sokongan anda semua.... x kemana la kita... hidup mesti kerjasama... yg kuat bantu yg lemah,.,... yg lemah bersama2 yg kuat,... dgn 1 matlamat... 1 tujuan... 1destinasi.... utk ke puncak kejayaan,... ayuh sahabat2 semua.... jgn mengalah...
Jadi la fighter yg hebat.... terus & terus usaha,.... pedulikan kata2 org..... pedulikan yg negatif... pedulikan segala masalah..... GO GO GO CDM TAIPAN.... kita gegarkan tanah air kita dgn Taipan 181....
Hero2 dlm Taipan.... mcm2 latar belakang... Bersatu & Bersama selamanya.... dari Baling, Parit Buntar, Bandar Baru, Penang, Pahang, Terengganu.... semua ada....steadyyyyyy

Sikit-sikit, Lama-lama jadi bukit.... bermula dgn diri sendiri.... Alhamdulillah.... berkembang & terus berkembang....

Salam buat semua....

Alhamdulilah, saat yang dinantikan selama ini telahpun tiba. Berkat kesabaran, ketahanan, ketekunan dan kemahuan, finally saya telah bergelar Crown Diamond Manager. Enjoy gambar-gambar dibawah ni. Nanti ada kesempatan clip masa naik pentas, akan diupload.

Nampak burung Camar yang besar di pintu gerbang tempat CDM-CDM nak lalu.... memang suprise betul cara Hai-o raikan CDM tahun ni.... Daripada situ diarakkan pulak sampai main stage....Best pengalamanan dan kenangan manis yang takkan dilupakan sampai bila-bila.

Ni masa CDM-CDM dijemput ke atas pentas, menyanyikan lagu Hai-o Perjuanganku. Bolehkah spot dimana CDM Fitri???? Cuba spot, nanti bagi hadiah.

Ni DSM Rosita, diantara rakan kongsi kami yang pertama, Hebat orangnya....walaupun tgh pregnant sanggup datang dari kuantan.... Insyallah kami doakan agar DSM Ita & suami DSM Amir akan bergelar CDM tahun 2010

Bergambar sebelum dinobatkan sebagai Crown Diomond Manager 2009.....Cayalah...
Penang Mari!!! CDM pun berposing jugak.... sila beri perhatian pada si kala jengking yang sedang melekat di sut hitamku.... ganas...yang pastinya ni hobi terbaru....suka collect brooch bentuk binatang.
Tengah posing kat luar stadium... sebelum anugerah CDM bermula. Tgh berpanas... tapi senyum je.

Lepas daripada konsert, kami terus naik atas stage....posing... nampak tak kat belakang tu gambar Dato' CT.... tak dapat back stage.... atas pentas pun jadi le.... yang bestnya...pentas yang sama kami naik untuk anugerah CDM esoknya. Kiranya ni reheasal la ni.
DSM Ayu yang sempat posing dari jauh bergambar sama dengan Dato CT... kata dia sebagai bukti yang kami ada kat konsert Seribu Warna pada malam 14.11.2009.

Dato' CT yang sedang menghayati menyanyikan lagu... apa ntah tak ingat.... yang bestnyer suara dia yang memang takdak tandingan..... meremang bulu roma...
Penghormatan dari Hai O kpd Pemimpin Hebat Taipan 181.... jadi Guest speaker pd mlm konsert CT Nurhaliza.... steady CDM.... ucapan beliau memang bersemangat....bermotivasi... GO GO GO TAIPAN
Memang nak sampai awal mlm tu... masa nak parking kereta... ada incident yg tjadi...
Anak buah CDM Kartini.... cian... kereta sangkut dlm lubang.... tu lah manusia zaman sekarang... besi tutup longkang pun d sebat,.... masa tu lak hujan.... basah n kuyup..... berat gak kan kereta.... igt leh tolak... x jln oooooo....... tp bila bersatu.... ramai2 tlg,.. alhamdulillah.... Pok Wae.... kereta ok x????

4 comments:

Idan said...

Tahniah ye CDM Fitri... doakan saya dan isteri saya insyaAllah tambah senarai CDM Taipan 181 untuk tahun 2010.

Fitri @ Pirates said...

tq2... Doa kami utk semua... jgn give up... all out... pasti cdm 2010

ANDY 181 said...

tahniah fitri...

mohd nazri said...

Sekalung tahniah saya ucapkan. Doakan juga saya bersama isteri ke puncak kejayaan bersama TAIPAN...insyaallah.GO..GO...GO.